mandag 9. mars 2009

Kort pause

Oppdateringene har vært få i det siste. Årsaken er en kort vinterferie, der jeg har besøkt min 88 årige mor sammen med min sønn. Været var strålende, og snøen var dyp. Vi kjørte akebrett i en vanvittig fart, spark også, og vi gravde ut snøhuler og hoppet fra tak (det vil si: det gjorde ikke jeg). Jeg fikk også besøkt en kjær gammel venn, og traff slekt og flere venner.

Jeg skal om kort tid gi meg til å løse verdensproblemene, skrive om vin, og mye annet.

Bildet: jeg lette etter et bilde på nettet av Skilleås (eller Skiljås, som norsk kartverk med god grunn skriver det) siden det var der vi var, men jeg fant bare et gammelt bilde der Josefine Skilleås var med. Hun var min fars yngste tante, og den eneste av hennes generasjon jeg møtte. Hun døde 98 år gammel på 70-tallet. På bildet sitter hun i midten foran, med sin bror Oluf (med hatt) rett bak.

1 kommentar:

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...