torsdag 29. april 2010

Hva sa jeg?


Jeg må innrømme at det gjør godt å få støtte, selv om det jeg sier er svært ubehagelig å høre. I kveld så jeg deler av den britiske partilederdebatten - en svært sivilisert og dannet affære sammenlignet med de bikjeslagsmålene norske fjernsynskanaler har hatt for vane å arrangere. Kanskje det hjelper med bare tre landsdekkende partier?

Der var det, som ventet og omskrevet i forrige blogginnlegg, lite å hente om den økonomiske krisens omfang. Som jeg har skrevet tidligere vil den eller de neste som inntar Nr. 10 Downing Street antakelig være de siste fra sitt/sine parti på lenge.

Nå har det lekket ut fra The Governor of the Bank of England at han tror det samme - ikke bare det, han har visst nevnt "en hel generasjon".

Mens jeg er i det profetiske hjørnet: Euroen vil ha færre medlemsland om et år enn den har i dag. Hellas vil helt sikkert være ute, og det spøker også for de andre PIGS.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...