mandag 27. juni 2011

Sist uke

I uka som gikk ble det ingen oppdateringer på bloggen. Jeg var først på et interessant møte i Oslo (mandag) og resten av uken i England. En stor del av det jeg foretok meg vil inngå i boka som jeg skriver sammen med Douglas Burnham. På bildet jobber vi med boka i spisestua til Douglas i Stoke-on-Trent.

Måten vi arbeider på krever en høy grad av samforstand. Begge skriver på alle kapitlene, selv om det ikke alltid er 50/50, og da kan det være greit å "snakke seg sammen" underveis - og ikke bare lite på e-post og korte samtaler på telefon. Vi laget skisser på alle resterende deler, og hamret ut det meste av de kapitlene vi allerede har skrevet på. Vi har godt håp om å rekke deadline 1. oktober.

Hvis alt går som jeg håper kommer det flere oppdateringer på bloggen denne uka, blant annet om Meursault 2007 og DRC.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...