mandag 12. august 2024

3000 innlegg på denne bloggen!


Nå har jeg passert 3.000 innlegg på denne bloggen, fra starten i 2007 og til nå. Fra 2009, etter et kurs i regi av Høyre, begynte jeg å poste omtrent annenhver dag. Da baller det fort på seg. 

Det blir mest smaksnotater og vin, men også andre tema som opptar meg. Ofte skriver jeg slike innlegg som en utforskning av et tema - en type "tenke høyt" - for å forsøke å få klarhet i egne tanker. 

Bloggene, om en ser bort fra rosabloggene, har kommet ut av fokus og blitt umoderne. Jeg ville nok fått flere lesere om jeg brukte andre sosiale medier, men en sånn 500 - 600 views per dag er ikke så ille. Det mest leste innlegget hadde over 60.000. Det kan jeg leve med, og på Fjasboka - som er mitt eneste sosiale medium* - foretrekker jeg å ha en annen profil enn her hvor jeg ikke viker tilbake for å være kontroversiell. 

Om jeg får ha liv og helse intakt, kan det fort bli 3.000 innlegg til. 

* - jeg har også en Snapchat-profil, men den er begrenset til et dusin personer i det utvidede familiebegrepet og slik sett ikke "sosialt" som medium for meg. 

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...