mandag 13. august 2012

Boka har kommet!

Det vil si: den har vært tilgjengelig fra Amazon.co.uk siden 20. juli, og på Kindle siden 4. juni, men det var først på fredag jeg fikk den i hendene selv. (Trykk gjerne på bildet for å få et godt inntrykk av det. Denne har de vært heldig med!)

Det har blitt en flott trykksak! Høye produksjonskvaliteter, og så er det innholdet da. Der er jeg ikke helt objektiv, naturligvis, men jeg er stolt over resultatet. Om andre og relevante personer tar seg bryet med å sette seg inn i det vi har lagt fram vet jeg jo ikke, men ved denne utgivelsen har vi gjort vårt. Vi kan heretter vise til boken, og det har jeg jo allerede gjort ved flere anledninger.

Den er kostbar. Prisen er på Grand Cru nivå, og står derfor i stil med innholdet mener nå jeg. Men enten man bedømmer den etter prisen, eller etter omslaget, så er dette et kvalitetsprodukt!

2 kommentarer:

HCSN sa...

Gratulerer, den skal bestilles.

NN sa...

Gratulerer med en flott utgivelse, Ole Martin. Har desverre lite tid til å lese den akkurat nå.

Erlend

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...