tirsdag 15. februar 2011

Farsi

درآمدی بر فلسفه و ادبیات/Philosophy and Literature, An Introduction
For flere år siden hadde jeg kontakt med en dame i Iran som ville oversette boka min om filosofi og litteratur til farsi - som er hovedspråket i Iran (moderne persisk, med andre ord). Det var hyggelig av henne, for der har de ikke copyright og jeg kunne uansett ikke gjøre noe fra eller til i sakens anledning. Jeg ønsket bare at hun skulle sende meg boka når den kom.

Jeg hørte ikke mer. Men under et søk i en helt annen anledning i kveld kom jeg over boka mi på farsi. Google translate sier den heter det samme på farsi som på engelsk, men jeg vet ikke om damen jeg hadde kontakt med er den samme som har oversatt den. Oversettelsen kom i 2008. ISBN er 139789642070060. Kan jeg få tellekantpoeng for den nå, mon tro? Kult er det i alle fall!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...