søndag 7. januar 2018

To franske og en amerikansk hvit

Dufter ganske burgundersk - av den mer fatpregede typen. I munnen mangler den syre, og delineasjon. Med andre ord: den er ikke tydelig nok i smaksavtrykket til at jeg mener den forsvarer prisen. 

Meget eikepreget vin fra Santa Rita Hills i California. I munnen svir den litt, og er litt bitter. Helhetsinntrykket er rett og slett en ganske utiltalende vin. Ligg unna!

Duft av røde epler med skall, og litt våt ull. Solid, fruktig, og med dybde i frukten. Finnes i kategori 6-pol. 

4 kommentarer:

Håvard Flatland sa...

Hei Ole Martin!

Vil du anbefale denne frå Roche aux Moines? Eller har du smakt andre og kanskje rimeligare (eller dyrare) Chenin Blanc som du heller vil løfte fram?

Håvard

Ole Martin Skilleås sa...

Det er alltid vanskeleg å seie når ein ikkje smakar dei mot kvarandre. Eg har hatt gode røynsler med Laureau Les Genêts Savennières 2013. Den drakk eg seinast i helga. Den kan eg godt tilrå.

Håvard Flatland sa...

Takk for tips. Eg vert ikkje heilt klok på chenin blanc. Ikkje at eg blir klok på pinot noir, chardonnay eller nebbiolo heller. Men det er av andre grunnar. Eg synes eg har gitt chenin ein sjanse, men no vil eg ha full score om eg skal kjøpe noko. Lommeboka tillet ikkje bomkjøp av dyre vinar. Skulle gjerne vore ein ok chenin i "kvardagsvinprisklassen" opp til 200, men finst det?

Elles må eg gje poeng for nynorsken! Skulle vore fleire Høgre-folk som var like positive..

Ole Martin Skilleås sa...

Hei

Og takk for skryt. Eg nytta nynorsk til dagleg i mange år frå eg var ferdig på vidaregåande til eg flytta til Vestlandet. Kvifor eg skifta over til bokmål igjen får vi ta ein annan gong.

Chenin Blanc til under to hundre kroner veit eg om - men dei kjem frå Sør-Afrika. Dei bæra som vaks i Loire vert fort ein del dyrare.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...