lørdag 6. april 2013

Tilbake igjen

Jeg har vært to uker i Arizona og Utah, og returnerer herved til bortimot normal blogging. Det har vært tre innlegg her mens jeg var borte, men det var saker jeg la inn med fremtidig publisering for jeg har vært bortimot helt offline i de to ukene. "Bortimot" siden jeg sjekket e-posten noen ganger.

Besøkte steder omfattet Grand Canyon, Monument Valley (bildet - vi gikk ørkenvandring rundt denne "skulpturen"), Meteor Crater og Sunset Crater. Noe av hensikten var å besøke steder som gir en opplevelse man ikke en gang kan gjette seg til fra bilder - og det ble i høy grad oppfyllt. Intet sted jeg har vært har i den grad gitt meg følelsen av å være på en klump i verdensrommet som hele Colorado-platået. Dette meldte seg særlig ved Meteor Crater.

Og så ble det en del sommer, da, særlig nede i Phoenix. Tanken var å besøke en kontrast til Bergen, altså en varm og tørr plass. Men været i Bergen har jo vært rekordtørt i vinter. Temperaturene, på over 30 varmegrader, klaffet i alle fall.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...