tirsdag 24. juli 2012

Online igjen

To og en halv uke offline i Frankrike er over. Sukk!

Godvær hele tiden, med unntak av en regnbyge nær Chablis på turen ned fra Paris og til Languedoc.

En periode offline tror jeg er sunt for sjelen - i alle fall om jeg klarer å oppdrive en engelsk avis nå og da.

Men det jeg ønsket å formilde var i grunnen det samme som i fjor etter ferien (da katten min, og ikke beina mine, prydet innlegget): "Jeg regner med å være tilbake til vanlig blogging ganske umiddelbart, og det vil si nye innlegg annenhver dag i snitt."

2 kommentarer:

kds sa...

Sommeren i Bergen var våt og kjølig, men heldigvis kort...

Ole Martin Skilleås sa...

Som noen sa for et år eller tre siden: sommeren ble det ikke noe av, men til gjengjeld kom høsten tidlig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...