mandag 16. juli 2007

Ferie?

Med to små betyr ferie for oss intensivt barnepass. Vi klager ikke: de to er søte, de har humoristisk sans, og det er en fryd å bli bedre kjent med dem gjennom samvær 24 timer i døgnet. Men ferie er ikke avslapning for oss. Med ett unntak for meg i morgen, og om halvannen uke.

For da kjører jeg mellom Bergen og Trøndelag i ensom majestet, med bare et stasj med CDer til selskap. Jeg får ellers ikke mye anledning til å dyrke min musikkinteresse, for barna vil ikke høre på min musikk, og gutten legger seg ikke før mot 9-tiden. Hege og jeg har heller ikke så lik musikksmak, men ganske sammenfallende interesser på den visuelle siden av underholdningsindustrien (unntatt Bergmann og franske og italienske "kunstfilmer").

Den viktigste grunnen til at jeg skriver dette hvileskjæret er for å se om jeg endelig kan få mellomrom mellom avsnittene på bloggen min. Det er et sabla slit å få det til, og sjansen for å lykkes denne gangen er heller ikke god siden jeg ikke vet hva jeg gjør galt, men jeg har lovet meg selv å ikke ergre meg over det før ferien er over om et par uker.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...