torsdag 13. juni 2013

1000

Dette er innlegg nummer 1.000 her på bloggen. Ja, riktig: ett tusen innlegg har jeg nå publisert siden starten i 2007. WOW (om jeg så får si det selv)!

Ikke en krone tjener jeg på den, og lesertallene varierer fra noen få titall daglig i slappe perioder, og opp til 5.000. Mest av alt er dette tallet et utløp for min skrivetrang. Mens jeg i faglig sammenheng sliter hvert ord ut av meg med den største anstrengelse (eget forventningspress er kanskje det tyngste å bære), danser fingrene over tangentene når det er et blogginnlegg på gang.

Det betyr også at ikke alt er egnet til å stå mellom lærinnbundne permer, men egenevalueringen er at det er forbløffende mye som har stått seg. Hva andre mener hører jeg av og til - men ikke ofte nok. Derfor må jeg vel stå for skrytet selv, og det faller ikke lett for en Namdaling (selv om jeg har bodd noen år i Bergen).

De fleste blogger dør en rask død, noen tar det litt lengre med, og andre oppdateres så sjelden at de like gjerne kunne vært døde. Jeg oppdaterer i snitt annenhver dag omtrent, og det krever rett og slett betydelig selvdisiplin.

Så: gratulasjoner mottas med takk!

6 kommentarer:

Eirik Sand Johnsen sa...

Gratulerer!

Anonym sa...

Gratulerer!

Henrik Christopher S N

Håvard sa...

Godt jobba, Ole Martin!

Eg ventar i spaning på kvar nye posting. Berre hald fram i same stim, du, så skal vi nok gje beskjed om vi går lei. ;)

Håvard

Anonym sa...

Grattis, Ole Martin!

Erlend

Hege sa...

Congratulations! Well done, well DONE!

Ole Martin Skilleås sa...

Tusen takk til alle gratulanter - her og på Fjasboka!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...