tirsdag 3. mars 2009

Billett rimelig til salgs!


Ferien med familien må prioriteres, derfor selger jeg rimelig billetten jeg har til konserten med Depeche Mode på Koengen i Bergen 2. juli. (Bildet: EMI)

Først til mølla!

Jeg hadde gledet meg stort til dette. Depeche Mode står for meg i en særstilling. Noe av det siste "nye" jeg fikk med meg før jeg gikk i frø musikkmessig på slutten av 80-tallet. (OK, noe "nyere" har det blitt senere, som Portishead for eksempel.) Gjengen fra Basildon, Essex, stiller i en egen divisjon. De to siste platene, Exciter og Playing the Angel, er deres beste. Martin Gore (t.v. på bildet), låtskriveren, er et geni. Andrew Fletcher (t.h) har samme bursdag som meg. Sangeren, Dave Gahan, har vært død. Osv. Osb. Etc.

Sukk.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...