lørdag 12. januar 2008

Skamløs egenreklame


I uka som gikk var jeg i England og jobbet på boka jeg skriver sammen med Douglas Burnham - The Universal Nose: Wine and Aesthetics. Vi har tre-fire kapitler ganske klare, og skal snart ta kontakt med et forlag. Mandag og tirsdag jobbet vi i Stoke med boka, og på onsdag reiste jeg til London. Blant annet spiste jeg lunsj med Dr. Jamie Goode, og vi diskuterte mye vin. Samtalen er omtalt i han blog på vin-stedet han har på nettet: Wine Anorak. Hvis dere ser på hans bloggtekst for 9. januar ser dere noe av det vi snakket om:
www.wineanorak.com/blog

Tror ikke jeg før har nevnt at jeg og Douglas allerede har fått gitt ut det som blir mye av kap. 1 av boka vår i Wine and Philosophy på Blackwell i USA. Det er nok den minst tilgjengelige artikkelen av alle i boka, men det er likevel hyggelig å høre at det første opplaget på hele 5.500 er utsolgt! Den fikk også svært god omtale i Wine Spectator. Bildet her er av omslaget på boka.

For tiden jobber jeg med å redigere to kapitler til boka, og så sysler jeg om en mer tilgjengelig artikkel om blinsmaking - litt etter de linjer dere ser i bloggen til Jamie for 9. januar.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...